atravastore

ساخت وبلاگ

مراجعه به کمپ های ترک اعتیاد یکی از روش هایی است که با کمک آن می توان اعتیاد را به صورت اصولی ترک کرد. هَزینه کَمپ ترک اعتیاد بسته به نوع کمپ، نوع درمانی که برای درمان اعتیاد مورد استفاده قرار می گیرد، خدماتی که به فرد معتاد و خانواده او ارائه می شود و … متفاوت خواهد بود.

طبق اعلام ستاد مبارزه با مواد مخدر، متاسفانه در سال های اخیر آمار اعتیاد در کشور ایران افزایش پیدا کرده است. مشکلات اقتصادی، اجتماعی، مشکلات خانوادگی و … باعث بروز اعتیاد در بسیاری از جوانان و نوجوانان می شوند. مراجعه به کَمپ تَرک اعتیاد یکی از روش های درمان اعتیاد محسوب می شود؛ اما متاسفانه بعضی از افراد به دلیل هَزینه کَمپ ترک اعتیاد، به سراغ این روش درمان اعتیاد نمی روند.

غافل از اینکه درمان اعتیاد در کمپ های تَرک اعتیاد با روش هایی انجام می شود که در خانه قابل انجام نیستند. به همین خاطر توصیه می شود که افراد حتما برای ترک اعتیاد خود به کَمپ تَرک اعتیاد مراجعه کنند و مراحل مربوط به ترک اعتیاد خود را زیر نظر کارشناسان و مشاوران انجام دهند.

 

هَزینه کَمپ تَرک اعتیاد تهران
اگر در تهران سکونت دارید و یا می خواهید برای درمان اعتیاد خود به تهران مراجعه کنید، باید بدانید که تنوع بسیار زیادی برای هَزینه کَمپ های تَرک اعتیاد در تهران وجود دارد و همین موضوع باعث ایجاد یک سری مزایا و یک سری معایب می شود.

مزیت متنوع بودن هَزینه های کَمپ تَرک اعتیاد در تهران این است که همه افراد می توانند بسته به شرایط و بودجه ای که دارند از یکی از کَمپ های تَرک اعتیاد در تهران استفاده کنند. عیبی که برای این موضوع وجود دارد هم این است که افراد با توجه به متنوع بودن قیمت ها و متنوع بودن خدمات، برای انتخاب یک کَمپ تَرک اعتیاد در تهران دچار سردرگمی می شوند.

کَمپ تَرک اعتیاد پردیس از جمله کَمپ های تَرک اعتیادی است که در تهران قرار دارد و خدمات خوبی را به افراد معتاد و خانواده های آن ها ارائه می کند. در مقابل این خدمات نیز قیمت بسیار مناسبی از افراد دریافت می شود.

 

مراجعه به کلینیک ترکِ اعتیاد یکی از روش هایی است که می توان با کمک آن اعتیاد را برای همیشه ترکِ کرد. بسیاری از کلینیک های ترک اعتیاد خوب در کشور ایران، خدمات مختلفی از جمله ارائه جلسات مشاوره ای، ارائه خدمات بهداشتی و رفاهی مناسب و … را به فرد ترک کننده ارائه می کنند.

atravastore...
ما را در سایت atravastore دنبال می کنید

برچسب : هزینه کمپ ترک اعتیاد " کمپ ترک اعتیاد " انواع کمپ تک اعتیاد, نویسنده : zamani atrava بازدید : 108 تاريخ : دوشنبه 18 مهر 1401 ساعت: 16:27

مراجعه به مرکز بَستری دَرمان اعتیاد یکی از بهترین روش هایی است که برای درمان اعتیاد وجود دارد. در حال حاضر سه نوع مرکز بَستری دَرمان اعتیاد وجود دارد. مرکز بَستری دَرمان اعتیاد دولتی، مَرکز بَستری درمان اعتیاد خصوصی و مَرکز بَستری درمان اعتیاد خیریه از جمله مراکزی هستند که برای درمان اعتیاد وجود دارند

اعتیاد از جمله بیماری هایی است که به صورت فراگیر در کشور ایران وجود دارد. در حال حاضر بسیاری از بیماری ها در کشور به راحتی درمان می شوند. خوشبختانه، برای درمان اعتیاد هم روش های بسیار خوبی وجود دارد که می توان با کمک آن اقدام به درمان کرد. مَرکز بَستری درمان اعتیاد از جمله مراکزی است که می تواند به درمان اعتیاد در افرادی که دچار بیماری اعتیاد شده اند، کمک کند.

درمان اعتیاد زمانی امکان پذیر است که بتوان در نظر داشت که اعتیاد یک بیماری است و فرد معتاد هم یک بیمار است. به همین خاطر است که در کل کشور مراکز بستری مختلفی برای درمان اعتیاد تاسیس شده اند. در این مراکز افراد معتاد به هر نوع مصرفی که داشته اند می توانند در کمترین زمان ممکن اعتیاد خود را کمپ ترک اعتیاد کنند.

atravastore...
ما را در سایت atravastore دنبال می کنید

برچسب : مرکز بستری درمان اعتیاد , انواع مراکز بستری درمان اعتیاد , هزینه مرکز بستری درمان اعتیاد, نویسنده : zamani atrava بازدید : 96 تاريخ : دوشنبه 18 مهر 1401 ساعت: 15:15

مرکز بستری ترک اعتیاد از جمله مراکزی است که به افرادی که قصد ترک اعتیاد را دارند، کمک می کند. در یک مرکز بستری ترک اعتیاد خوب می بایست که خدمات رفاهی و بهداشتی خوبی به فرد معتاد ارائه شود. در کنار این خدمات باید از بهترین روش های درمان اعتیاد استفاده شود.

در این روزها که بیماری اعتیاد گریبان گیر بسیاری از خانواده های کشورمان ایران شده است، متاسفانه بسیاری از افراد هنوز به اعتیاد خودشان ادامه می دهند و به فکر ترک مواد مخدر نمی باشند. غافل از اینکه مصرف مواد مخدر نه تنها به فرد مصرف کننده آسیب می رساند، بلکه به خانواده و حتی فرزندان یک خانواده هم آسیب  شدیدی وارد می کند. روش های مختلفی وجود دارند که می توان از آن ها برای ترک اعتیاد استفاده کرد. یکی از این روش ها مراجعه به یک مرکز بستری ترک اعتیاد می باشد.در مراکز بستری ترک اعتیاد سعی می شود که بسته به شرایط هر یک از افراد و نوع مواد مصرفی آن ها روش بسیار خوبی برای درمان معتادان استفاده شود. در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با مرکز بستری ترک اعتیاد در تهران و مزیت های یک مرکز بستری ترک اعتیاد خوب آشنا کنیم

 

atravastore...
ما را در سایت atravastore دنبال می کنید

برچسب : مرکز بستری ترک اعتیاد , انواع مراکز بستری ترک اعتیاد , هزینه مرکز بستری ترک اعتیاد, نویسنده : zamani atrava بازدید : 102 تاريخ : دوشنبه 18 مهر 1401 ساعت: 15:07

پزشک عمومی وعضو انجمن درمانگران اعتیاد درسال۱۳۸۳با تاسیس مرکز تخصصی بستری درمان اعتیاد پردیس درتهران دیریت وفعالیت مستمر وشبانه روزی را آغاز نمود وتا کنون بیش از۱۷ هزار بیمار را در این مرکز بستری پتحت درمان قرار داده است.... سایت دکترمحمد مهدی کریمی

 

 
atravastore...
ما را در سایت atravastore دنبال می کنید

برچسب : سایت دکترمحمد مهدی کریمی, نویسنده : zamani atrava بازدید : 115 تاريخ : دوشنبه 18 مهر 1401 ساعت: 15:00

بسیاری از مراکز مشاوره ای ترک اعتیاد، خدمات خود را به صورت رایگان به فرد ترک کننده و خانواده او ارائه می کنند. در صورتی که قصد دارید از خدمات و مشاوره رایگان ترک اعتیاد استفاده کنید، می توانید به صورت تلفنی، حضوری و یا آنلاین اقدام به دریافت مشاوره رایگان ترک اعتیاد کنید.

افراد معتاد برای ترک اعتیاد خودشان به بیشترین چیزی که نیاز دارند، روحیه و انگیزه مناسب است؛ اما متاسفانه بعضی از افراد تصور می کنند که فرد معتاد فقط می تواند با قطع مواد مخدر اعتیاد خود را ترک کند! مشاوره ترک اعتیاد یکی از روش های رایج برای ترک اعتیاد محسوب می شود که بسیاری  از کلینیک های مشاوره ترک اعتیاد، اقدام به ارائه مشاوره رایگان ترک اعتیاد می کنند.

آن دسته از افرادی که قصد دریافت مشاوره رایگان ترک اعتیاد دارند، به چند دسته مختلف تقسیم بندی می شوند. در ادامه انواع افرادی که نیاز به دریافت مشاوره ترک اعتیاد دارند را ذکر می کنیم؛ اما قبل از اینکه اقدام به معرفی این افراد کنیم، باید این موضوع را بیان کنیم که به هر حال برای ترک اعتیاد نیاز به دریافت مشاوره است و بدیهی است که بسیاری  از خانواده ها و یا افراد معتاد برای دریافت مشاوره نیاز دارند به صورت شبانه روزی اقدام کنند. یعنی در هر ساعت از شبانه روز به مشاور دسترسی داشته باشند.

به همین خاطر بسیاری از مراکز ترک اعتیاد در تهران و استان های دیگر کشور مانند مرکز بستری ترک اعتیاد پردیس، مرکز بستری ترک اعتیاد افشار، مرکز بستری ترک اعتیاد آکسون و … خدمات مشاوره ای خود را به صورت رایگان و در عین حال شبانه روزی ارائه می کنند تا افراد بتوانند در هر ساعت از شبانه روز به یک مشاور دسترسی داشته باشند

 

atravastore...
ما را در سایت atravastore دنبال می کنید

برچسب : مشاوره رایگان ترک اعتیاد " انواع مشاوره رایگان ترک اعتیاد " هزینه مشاوره رایگان ترک اعتیاد, نویسنده : zamani atrava بازدید : 161 تاريخ : دوشنبه 18 مهر 1401 ساعت: 14:37

مخزن پلی اتیلن چیست؟
در صنایع ساختمان، کشاورزی و شیمیایی برای ذخیره سازی و حمل و نقل آب و دیگر مایعات، به مخازنی نیاز است که با آنها سازگاری داشته باشد. تنها ماده سازگار با آب و مایعات مختلف، پلی اتیلن است. مخازن پلی اتیلن بیشتر برای نگهداری و ذخیره سازی آب و سیالات سازگار با پلی اتیلن تولید می شوند. همچنین از این مخزن برای ذخیره سازی و حمل و بسته بندی انواع آفت کش ها و بسیاری از مواد شیمیایی نیز استفاده می شود. مخزن پلی اتیلنی که به آن مخزن پلیمری هم می گویند، به خاطر مزایای زیادی که دارد یکی از محبوب ترین تجهیزات صنعتی است که استفاده از آن در صنایع مختلف، بسیار عمومیت یافته است. مخزن پلی اتیلن در کنار مزایایی که دارد، دارای معایب و نقاط ضعفی نیز هست که با مطالعه در خصوص ساختار فیزیکی و شیمیایی اجزای تشکیل دهنده پلی اتیلن می توانیم از آنها آگاه شویم.

مزایای مخزن پلی اتیلن چیست؟

از جمله مزایای استفاده از مخازن پلی اتیلن ، می توان به موارد زیر اشاره کرد :

یکی از مهم ترین مزایای مخازن پلی اتیلن این است که ، خرید آن آسان و همیشه در دسترس و قابل حمل و نقل آسانی نیز می باشند ، این مخازن امروزه ، به صورت آنلاین و اینترنتی نیز به فروش می رسند ؛ همچنین از لحاظ قیمت ، نسبت به مخازن دیگر که با جنس های مختلف تولید شده اند ، بسیار مناسب تر است.

مخازن پلی‌اتیلنی، قابلیت نگهداری دامنه وسیعی از مواد را دارند و می توان از این مخازن، با توجه به جنس و ترکیب ساختاری شان ، برای امور صنعتی و غیر صنعتی دیگر نیز استفاده کرد.

مخازن پلی‌اتیلن را ، با توجه به شکل پذیری پلی اتیلن ، می توان با طراحی مناسب برای هر گونه فضایی ، در شکل ها و مدل های مختلف تولید کرد . این مخازن وزن نسبتا کمی دارند و به خاطر همین حمل و نقلشان به آسانی انجام می شوند .

atravastore...
ما را در سایت atravastore دنبال می کنید

برچسب : مخزن پلی اتیلن , انواع مخزن پلی اتیلن , قیمت مخزن پلیب اتیلن, نویسنده : zamani atrava بازدید : 98 تاريخ : شنبه 16 مهر 1401 ساعت: 15:50

سختی گیرِ آب
آب های مورد مصرف در صنایع، منابع کشاورزی و حتی آب های شهری دارای مقادیر قابل توجه املاح همچون کلسیم، منیزیم، پتاسیم، سدیم و … می باشند که این عوامل پارامتری بنام سختی آب را تشکیل می دهند. کاتیون های فوق اگرچه بخودی خود املاح مفیدی هستند و گاها برای بدن انسان ضروری، اما تجمیع آنها در کنار هم سبب ایجاد بلاک های کربناتی که از آن به سختی کل آب یاد می شود می گردند و در اینجا سبب بروز خسارات ناخواسته به سیستم های تاسیساتی ما خواهند شد.

از این رو جهت حل و فصل این موضوع و حذف پارامتر های مذکور از آب تغذیه سیستم ها باید به انواع سختی گیر رجوع کنیم.

 

سختی گیرِ دوبلکس
سختی گیر رزینی دستگاهی است که با استفاده از رزین ها کاتیونی املاح آب را جدا می کند. همانطور که می دانید وقتی املاح جذب رزین می شوند رزین باید شستشو شود.هر سختی گیر رزینی در طول شبانه روز نیاز به زمانی دارد که عملیات احیای رزین در این زمان انجام شود.برای احیای رزین داخل سختی گیر مرحله ای به نام شستشوی معکوس یا بکواش وجود دارد. بکواش در سختی گیر ها بوسیله محلول آب و نمک انجام می شود.در شرکت هایی که آب به صورت ۲۴ ساعته مورد نیاز است یک سختی گیر نمی تواند به تنهایی جوابگو باشد و به همین دلیل باید از دو سختی گیر استفاده کرد یکی به صورت آنلاین و دیگری استندبای یا رزرو. وقتی نیاز به استفاده دائم از سختی گیر احساس می شود سختی گیر دوبلکس بهترین گزینه است. اما شاید سوال کنید سختی گیر دوبلکس چیست و از چه متریالی ساخته می شود؟ سختی گیر دوبلکس در واقع از دو مخزن کاملا مجزا تشکیل می شود.این مخزن های سختی گیر می تواند از جنس فلزی یا فایبرگلاس باشند. در داخل هر دو سختی گیر رزین و سیلیس پر می شود .یکی از مخزن ها در مدار قرار می گیرد و دیگری به صورت استند بای کار می کند.در زمانی که سختی گیر اولی بکواش می کند سختی گیر دوم وارد مدار می شود و بدین صورت سیستم همیشه بدون اختلال و وقفه کار می کند.

 

atravastore...
ما را در سایت atravastore دنبال می کنید

برچسب : سختی گیر , قیمت سختی گیر , انواع سختی گیر, نویسنده : zamani atrava بازدید : 323 تاريخ : شنبه 16 مهر 1401 ساعت: 15:03

بیت کوین محبوب ترین ارز دیجتیال در جهان، سرمایه های زیادی را به خود جذب کرده است. یکی از عوامل جذابیت بیت کوین شیوه ی استخراج آن است که به هر فرد اجازه می دهد تا بدون فرآیند خرید و فروش صاحب این ارز باشد که به این روش ماین گفته می شود و ماینر باکس وسیله ای است که دستگاه های ماینر را محافظت می کند. 

 

این روزها شاید پر سرو صداترین بحث اقتصادی، بحث درباره ارزهای دیجیتال است. در میان ارزهای دیجیتال یک نام از همه بیشتر شنیده می شود، بیت کوین. همه ما حداقل یک بار نام بیت کوین را شنیده ایم. بیت کوین یک رمز ارز یا ارز دیجیتال است که بالاترین ارزش دلاری را در میان سایر ارزهای دیجیتال دارد. به همین دلیل بسیاری از مردم در سراسر دنیا اقدام به استخراج بیت کوین با دستگاه های ماینر محافظت شده در ماینر باکس یا در اصطلاح ماین کردن پرداخته اند. در کشور ما نیز به دلیل پر سود بودن و همچنین بالا بودن نرخ دلار بسیاری از افراد به صورت قانونی اقدام به استخراج بیت کوین می نمایند. استخراج بیت کوین توسط دستگاهی به نام ماینر انجام می شود.

 

در واقع برای استخراج هر ارز دیجیتالی ماینر مخصوص وجود دارد ولی در این میان در کشور ما بیشترین استخراج مربوط به بیت کوین می باشد. اکثر دستگاه های ماینر استخراج بیت کوین انجام می دهند. مانند هر کار دیگری استخراج بیت کوین و کار کردن با دستگاه ماینر بیت کوین نیز چالش های بسیار زیادی دارد. در ادامه مطلب به چالش های ماین بیت کوین خواهیم پرداخت. در ابتدا این نکته را بدانید که برای استخراج بیت کوین در کشور ما می توان اقدام به اخذ مجوز نمود و شغلی کاملا قانونی داشت.

 

 

 

atravastore...
ما را در سایت atravastore دنبال می کنید

برچسب : ماینرباکس , قیمت ماینرباکس , انواع ماینرباکس, نویسنده : zamani atrava بازدید : 109 تاريخ : شنبه 16 مهر 1401 ساعت: 14:48

دیونایزر آب مقطر گیری
دیونایزر آب مقطر گیری یکی از تجهیزات تخصصی تصفیه آب می باشد که از آن برای تولید آب خالص و یا آب فوق خالص استفاده می گردد.

آب فوق خالص مصارف ویژه ای در صنایع داروسازی، سرم سازی، صنایع غذایی و … دارد که در برخی موارد وجود این آب و لزوم استفاده از آب دیونایز شده بسیار قابل توجه می باشد.

در ابتدا باید به مفهوم آب فوق خالص بپردازیم:

آب فوق خالص، آبی با حداقل املاح جامد محلول در آب می باشد که هدایت الکتریکی آن عموما زیر ۰.۰۵۶ میکرو زیمنس بوده و در برخی موارد از لحاظ میکروبی نیز کاملا تصفیه گردیده است.

در اینجا دیگر هدایت الکتریکی آب مد نظر نیست بلکه به پارامتر مقاومت الکتریکی آب توجه ویژه خواهد شد که با واحد مگا اهم مورد بررسی قرار می گیرد. مگا اهم معکوس میکرو زیمنس می باشد.

توحه به این نکته ضروری است که در فاز صنعتی دستگاه های دیونایزر به دنبال تولید آب فوق خالص نمی باشند بلکه در اینجا هدف تولید آب دیونایزه است.

 

atravastore...
ما را در سایت atravastore دنبال می کنید

برچسب : دیونایزر , قیمت دیونایزر , انواع دیونایزر, نویسنده : zamani atrava بازدید : 95 تاريخ : شنبه 16 مهر 1401 ساعت: 14:36

مخزن فایبرگلاس چیست ؟
آب هر روز کمیاب تر و با ارزش تر می شود و به همین دلیل است که دیگر نمی توانیم آن را دور بریزیم حتی اگر کثیف باشد و به همین دلیل توصیه می شود که فاضلاب ها را در بسیاری از فعالیت های دیگر مانند آبیاری از مخزن فایبرگلاس استفاده کنند چرا که با توجه به کمبود روز افزون آب، نگهداری و استفاده مجدد از آن ضروری است. یک مخزن فایبرگلاس می تواند جهت نگهداری فاضلاب یا آب های سطحی در رو یا زیر زمین و بصورت دفنی مورد استفاده قرار گیرد.

مخزن فایبرگلاس ذخیره سوخت
سوخت هم یک منبع با ارزش دیگر است که می تواند با ایمنی تمام در یک مخزن فایبرگلاس نگهداری شود بدون اینکه ویژگی های اصلی آن از بین برود یا تغییر کند.بسیاری از صنایع برای تامین سوخت ماشین آلات خود نیازمند نگهداری سوخت هایی مانند نفت و بنزین در مخازن امن هستند

منبع فایبرگلاس ذخیره آب آشامیدنی
آب آشامیدنی، این نوع آب پر کاربرد ترین مایع است که مورد نیاز همه در منزل یا کارخانه یا صنایع است. آب آشامیدنی هم برای مصرف انسان و هم برای فعالیت های مختلف که در آن آب آشامیدنی مورد نیاز است، مانند تمیز کردن و ضد عفونی مواد و غذا باید بصورتی نگهداری شود که نه تنها آلوده نشود بلکه طعم و رنگ آن نیز تغییر نکند.

نمونه ای عالی از مواد کامپوزیتی نسبتاً مدرن است که در سال ۱۹۳۸ ساخته شده است که دارای موادی از کامپوزیت اطلاق می شود. 

 

atravastore...
ما را در سایت atravastore دنبال می کنید

برچسب : مخزن فایبرگلاس , انواع مخزن فایبرگلاس , قیمت مخزن فایبرگلاس, نویسنده : zamani atrava بازدید : 96 تاريخ : شنبه 16 مهر 1401 ساعت: 14:26

مخزن استیل دو جداره
یکی دیگر از انواع مخزن استنلس استیل، مخزن‌استیل دو جداره است که در ظرفیت های گوناگون تولید می شود. در مخزن‌استیل دوجداره، برخلاف دیگر مخازن پلی اتیلنی که دو جداره بودن بدنه آنها به مقاومت مخزن ارتباط دارد، دوجداره یا سه جداره بودن بدنه ارتباطی با فشار کاری و مقاومت بدنه و … ندارد. بلکه جداره دوم، صرفا به قصد عملیاتی خاصی اضافه می شود. به عنوان مثال اغلب رآکتورهای استیل به صورت دوجداره ساخته می شوند. زیرا اول اینکه، رآکتور یک مخزن عادی است که بر روی آن یک الکتروموتور با شفت و پولی مربوطه نصب شده و وظیفه چرخش همزن را انجام می دهد. دوم اینکه همان طور که در مطالب بالا گفته شد هدف از جداره دوم مقاصد خاصی می باشد. در ساده ترین توضیح، جداره دوم عمل جلوگیری از پرت حرارتی را انجام می دهد. پس در مخزن استیل، استفاده از پشم شیشه، پشم سنگ و سایر عایق‌های حرارتی در بین جداره های اول و دوم، برای این هدف می باشد.

در مواقعی دیگر که نیاز به نصب کویل اسپیرال مسی یا استیل بین دوجداره باشد، جداره دوم ساخته می شود تا وظیفه افزایش یا کاهش دمای سیال اصلی درون مخزن را بر عهده گیرد. نوع دیگری از مخزن های استیل دوجداره هستند که با یک بوشن برای ورودی و یک بوشن برای برگشت آب داغ از دیگ آبگرم نصب می گردد. به این طریق سیال گرم کننده بین دوجداره جریان می یابد و سیال گرم شونده در جداره داخلی قرار خواهد داشت.

 

atravastore...
ما را در سایت atravastore دنبال می کنید

برچسب : مخزن استیل , انواع مخزن استیل , قیمت مخزن استیل, نویسنده : zamani atrava بازدید : 97 تاريخ : شنبه 16 مهر 1401 ساعت: 14:20

مخزن تحت فشار نوعی مخزن است که هم در صنایع مختلف و هم در مصارف غیر صنعتی کاربرد دارد و عنصری ضروری در پروسه تولید مواد تجاری و صنعتی نیز محسوب می شود ؛ مخزن تحت فشار که دارای محفظه ی محکمی است ، اغلب برای ذخیره کردن موادی مثل مایعات و گازها کاربرد دارد ، همچنین از مخزن تحت فشار ، برای ذخیره سازی همین سیالات در فشارهای مختلف استفاده می شود . از مخزن تحت فشار در تاسیسات آبرسانی ساختمان ها ، کارگاه ها و یا کارخانجات نیز به کارگیری می شود ، مثل مخزن تحت فشار آب که یکی از انواع مخزن است و تشکیل شده از یک تیوپ و یا لاستیک ( مدل دیافراگمی ) که درون آن قرار دارد و به دو قسمت جدا از هم تقسیم شده است،در قسمتی آب و در قسمت دیگر هوا قرار می گیرد.

 

 

مخزن تحت فشار چگونه کار می کند ؟
این مخزن تحت  فشار آب و منبع پمپ آب شناخته می شوند و در سایزها و رنگ های مختلفی ساخته و به بازار عرضه می گردند. کاربرد منبع انبساط بسته به این صورت است که یک تیوپ در داخل منبع تحت فشار قرار دارد، با گاز نیتروژن یا هوا داخل منبع و فضای پشت تیوپ را پر می کنند و در اثر فشار این هوای فشرده پشت تیوپ آب درون لوله ها با فشار کافی جریان می یابد.

این تیوپ میان منبع فلزی و فلنج محکم شده و موجب آب بندی منبع انبساط بسته نیز می گردد. با استارت پمپ ، آب پر فشار ضمن تامین جریان آب مصرفی یعد از بستن شیر توسط مصرف کننده تا زمان رسیدن فشار داخل لوله ها و منبع تحت فشار به فشار ماکسیمم ( مثلا ۴ بار ) که قبلا روی فشار سنج یا pressure switch ست شده است به پمپاژ ادامه می ذهذ. اگر مصرف کننده دیگری شیر آب را باز کند اگر میزان آبی که نیاز دارد کم باشد (مثلا آب مورد نیاز برای مسواک زدن ، وضو گرفتن و … ) و خروج آب ذخیره شده در منبع تحت فشار با عث رسیدن فشار داخل شبکه به فشار مینیمم نگردد پمپ روشن  نخواهد شد. حال اگر میزان آب مصرف شده باعث افت فشار مثلا تا نقطه مینیمم گردد ، جریان برق پمپ به کمک فشارسنج برقرار شذه و پمپ استارت خواهد خورد. حال هر چه مخزن تحت فشار حجم آب ذخیره بیشتری داشته باشد ( بزرگتر باشد ) تعداد دفعات استارت و استاپ پمپ کاهش یافته که باعث افزایش عمر پمپ ، مخزن تحت فشار و همچنین کاهش مصرف برق می گردد.

از منبع انبساط بسته در کنار پمپ هایی که توان یک اسب و بالاتر را دارند استفاده می گردد. منبع انبساط بسته پمپ آب جهت ذخیره کردن آب و ارسال آن به خروجی آب بکار گرفته می شود. منبع تحت فشار باعث می گردد تا عمر پمپ آب بیشتر شود زیرا با هر بار باز شدن شیر آب پمپ شروع به فعالیت نمی کند. منبع تحت فشار را همراه با درجه فشار، پنج راهی و کلید خودکار به پمپ آب وصل می کنند. با استفاده از این قطعات که بر روی پمپ بسته می شوند هنگامی که شیر آب باز شود قبل از همه، آبی که درون منبع انبساط بسته وجود دارد تخلیه می گردد. اگر شیر آب همین طور باز بماند در این هنگام فشار داخل منبع انبساط بسته افت می کند زیرا آب آن تخلیه شده و بلافاصله از طریق سوئیچ فشار فرمان راه اندازی پمپ آب صادر می گردد و پمپ آب در مدار قرار می گیرد تا افت فشار آب را جبران نماید. 

 

atravastore...
ما را در سایت atravastore دنبال می کنید

برچسب : مخزن گالوانیزه , قیمت مخزن گالوانیزه , انواع مخزن گالوانیزه, نویسنده : zamani atrava بازدید : 98 تاريخ : شنبه 16 مهر 1401 ساعت: 14:17

یکی از ساده ترین و ابتدایی ترین روش ها برای تصفیه آب استفاده از فیلتر شنی می باشد. صافی شنی یا همان فیلتر، دستگاهی است که بوسیله آن املاح اضافی، ذرات جامد و گل و لای از آب گرفته می شود. Sand filter روش بسیار ساده ای برای زلال سازی آب می باشد. همانطور که می دانید آب بسیار عالی است که همین امر موجب می گردد در مسیر حرکت خود انواع املاح معدنی را در خود حل کند که همین مسئله موجب افزایش کدورت در آب می گردد. در سیستم های تصفیه پیشرفته مانند RO نیز از فیلترِ شنی یا صافی شنی به عنوان اولین مرحله در تصفیه آب استفاده می شود. از جمله مزایای این فیلتر به عنوان یک سیستم ساده تصفیه آب می توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

 

سرعت تصفیه آب بالا
اشغال فضای کم
قیمت مقرون به صرفه
و مکانیسم ساده صافی شنی
یک صافی شنی در واقع شامل یک مخزن، یک شیر ورودی، یک شیر خروجی و تعداد زیادی نازل است که با سیلیس با دانه بندی متفاوت پوشانده شده اند. هدف از وجود سیلیس همین است که ذرات اضافی آب نتوانند از نازل ها عبور کنند.

البته برای خرید فیلتر شنی نیز باید بدانید که حتما باید با کارشناسان مکانیک و متخصصان سیستم های تسویه آب گروه سازه مخزن مشورت کنید تا محصولی که خریداری می کنید متناسب با مصرف شما باشد.

 

atravastore...
ما را در سایت atravastore دنبال می کنید

برچسب : فیلتر شنی , انواع فیلترشنی , قیمت فیلتر شنی, نویسنده : zamani atrava بازدید : 92 تاريخ : شنبه 16 مهر 1401 ساعت: 14:10

مخزن گالوانیزه به عنوان یکی از مخازن مهم در ذخیره سازی و نگهداری مواد و محصولات صنعتی موردتوجه است. مخازن فلزی به دلیل ماهیت سخت فلز مخصوصا فلزاتی مثل آهن صنعتی تر بوده و دامنه ی استفاده ی گسترده تری دارند. البته ناگفته نماند که آهن به دلیل واکنش پذیری و خاصیت زنگ پذیری که دارد چالش های خاص خود را برای کسانی که کار با آن را انتخاب می کنند به همراه دارد. امروزه برای ذخیره سازی آب در کارخانجات، کارگاه ها، برج ها و حتی منازل مسکونی کوچک از مخازن فلزی استفاده می شود و بهترین گزینه نیز مخزن گالوانیزه می باشد. اما چرا این مخزن همواره در میان خریداران از محبوبیت ویژه ای برخوردار بوده است؟ گالوانیزه در واقع از ورق فولادی که سطح آن توسط فلز روی پوشانده شده است ساخته می شود و به همین دلیل قیمت بسیار پایینی دارد از طرفی این مخزن بسیار مستحکم بوده و در برابر ضربات شدید و برخورد با اجسام تیز مقاومت بسیار خوبی دارد همچنین مزیت دیگری که مخزن گالوانیزهِ نسبت به سایر مخازن فولادی دیگر دارد زنگ ناپذیری آن می باشد. البته ما به طور کامل در ادامه مطلب به مزایا و معایب این مخزن اشاره خواهیم نمود.

قیمت مخزن گالوانیزه :

 

قیمت مخزن گالوانیزه نیز مانند سایر تجهیزات و ماشین آلات از مجموع متریال استفاده شده در آن بعلاوه دستمزد و سود سازنده مخزن به دست می آید. قیمت نهایی به کیفیت ورقی که برای ساخت مخزن استفاده می شود و همچنین کیفیت و زمانی که برای جوش کاری صرف می شود وابسته است. نمی توان بسته به ظرفیت مخزن قیمت مخزن گالوانیزه را مشخص کرد زیرا ظرفیت و ابعاد یک وجه تعیین قیمت هستند. ضخامت ورق استفاده شده در ساخت آن نیز در تعیین قیمت مخزن بسیار تاثیر گذار است. برای مثال یک مخزن هزار لیتری ساخته شده با ورق ۳ میلی متر قیمتی در حدود دو برابر یک مخزن هزار لیتری با ورق ۱.۵ میلی متر دارد. نکته بعدی در تعیین قیمت مخزن گالوانیزه میزان کوتینگ قلع و روی ورق گالوانیزه است. هرچه میزان کوتینگ ورق گالوانیزه بالاتر رود ورق دارای کیفیت بالاتری بوده و هزینه بیشتری نیز بابت خرید آن باید پرداخت نمود. شاید تعجب کنید ولی حتی برند و ضخامت الکترود استفاده شده در جوشکاری و میزان کیفیت دستگاه های مورد استفاده در تولید مخزن مانند دستگاه های پرس، نورد و اینورتر نیز در کیفیت و قیمت نهایی مخزن نقش دارند و نکته آخر میزان پیچیدگی و مهارت تکنسین جوشکار است. کیفیت تولید مخازن و بالاخص مخزن گالوانیزه به میزان مهارت تکنسین جوشکار و تیم کیفیت شرکت تولید کننده دارد که این امر موجب می گردد که شما هر چه راغب به خرید مخزن با کیفیت تری باشید لاجرم باید هزینه بیشتری نیز پرداخت کنید.

atravastore...
ما را در سایت atravastore دنبال می کنید

برچسب : مخزن گالوانیزه , قیمت مخزن گالوانیزه , انواع مخزنگالوانیزه, نویسنده : zamani atrava بازدید : 107 تاريخ : شنبه 16 مهر 1401 ساعت: 13:32

عطر ادکلن لالیک مشکی (Lalique) فرانسوی که طرفداران بسیار زیادی هم در کشور ما دارد، فعالیتش را در سال 1888 و با تولید جواهرات پر زرق ‌و برق آغاز کرد. لالیک کم‌ کم تمرکزش را از روی ساخت جواهر به تولید شیشه‌ های لوکس عطر معطوف کرد، زیرا در آن دوران خرید شیشه‌ های زیبا و کوچک برای نگهداری از عطرهای امری رایج در میان بسیاری از مردم بود. هنرنمایی‌های لالیک تا جایی ادامه یافت که به رونمایی از اولین عطر لوکس این کمپانی در یک بطری پیکر تراشی ‌شده در سال 1994 منتهی شد. «لالیک انکر نویر» و «لالیک پور هوم» همچنان جزو عطر های پر طرفدار لالیک در سراسر جهان هستند.

 

لالیک مشکی چوبی انکر نویر ( Lalique Encre Noire)
عطر ادکلن لالیک انکر نویر دارای رایحه گرم و تلخ است که آن را برای فصول سرد مناسب کرده است. عطر لالیک انکر نویر ، عطری مردانه و جذاب است. عطار لالیک انکر نویر ناتالی لورسن می باشد که توسط کمپانی لالیک در سال ۲۰۰۶ وارد بازار شد. عطر ادکلن لالیک مشکی یا چوبی مناسب آقایان جوانی است که به سمت اهداف خود پیش می‌روند و طعم شیرین پیروزی را می‌چشند. این عطر بویی مرموز، عمیق و غیرعادی داشته و برای مردان مدرن و امروزی بهترین انتخاب است. آقایان جوانی که عقاید و سلیقه‌ی خاصی دارند، طرفداران اصلی این عطر هستند. رایحه هایی که با این عطر استشمام خواهیم کرد به ترتیب شامل موارد زیر می باشد:

رایحه اولیه : سرو

رایحه میانی : خس خس

رایحه پایه : چوب کشمیر , مشک

طبع: گرم و تلخ

رایحه اصلی: چوبی معطر

عطر مردانه لالیک انکری نوآر – Lalique Encre Noire

انکری نوآر مناسب آقایان جوانی است که به سمت اهداف خود پیش می‌روند و طعم شیرین پیروزی را می‌چشند. این عطر بویی مرموز، عمیق و غیرعادی دارد و برای مردان مدرن و امروزی بهترین انتخاب است. آقایان جوانی که عقاید و سلیقه‌ی خاصی دارند، طرفداران اصلی این عطر هستند.

نت آغازین: توت سیاه – برگ ماندارین
نت میانی: شکوفه پرتقال – گل یاس – گل رز – شب بو
نت پایانی: چوب صندل – لوبیا تونکا – وانیل

 

atravastore...
ما را در سایت atravastore دنبال می کنید

برچسب : عطر لالیک مشکی " قیمت عطر لالیک مشکی " انواع عطر لالیک مشکی, نویسنده : zamani atrava بازدید : 83 تاريخ : جمعه 1 مهر 1401 ساعت: 16:22

Carolina Herrera Good Girl عطری زنانه، شیک و خوش بو می باشد که در سال 2016 به بازار عرضه شده است . کارولینا هررا گود گرل در دسته عطرهای شرقی گلی قرار می گیرد طبع آن گرم است. عطری که توسط عطرساز برجسته لویس ترنر خلق شده است. در تست اول بوى گود گرل گرم و دلنشين است. انگار قصد دارد به شما گوشزد كند كه بله .. “خوب بودن در بد بودن است” .. گاهی با تركيب قهوه و بادام در نت‌هاى ابتدایی .. گل مريم و ياسمين در نت‌هاى ميانى و كاكائو در پايان نت‌ها كارولينا سال ۲۰۱۶ را مال خود كرد. اين عطر از شهر نيويورک الهام گرفته شده و به راستى حسّ جسور بودن و قدرتمند بودن را به كاربر خود القاء مى‌كند. گود گرل را با شکل خاصش که یک کفش زنانه با پاشنه بلند است به راحتی می‌توان تشخیص داد.

 

 

ادکلن گود گرل :
این عطر کاملاً مناسب برای خانم‌های جوان است. ادکلن گود گرل دارای رایحه ی شیرین و گرم است. زمانی که این ادوپرفیوم زنانه را برای اولین بار روی نبضتان اسپری می کنید، در ابتدا متوجه بوی بادام و قهوه خواهید شد. این ترکیب باعث افزایش انرژی و هیجان در شما می‌شود. پس از اینکه مدتی را سپری کردید نت‌های گل مریم و یاسمین جای نت‌های اولیه را می‌گیرند. ترکیب این گل‌ها باعث تقویت انرژی مثبت در شما خواهد شد. در آخر هم نت‌های دانه‌ی تونکا و کاکائو جایگزین نت‌های میانی می‌شوند و ترکیب این دو حس شادی و نشاط را در شما تقویت می‌کند. بر اساس رایحه‌های که در عطر گود گرل بکارگرفته شده است این عطر زیبا را تبدیل به عطر بسیار مناسب برای بانوان در فصول سرد سال کرده است.

 

atravastore...
ما را در سایت atravastore دنبال می کنید

برچسب : ادکلن گود گرل " قیمت ادکلن گود گرل" انواع ادکلن گود گرل, نویسنده : zamani atrava بازدید : 105 تاريخ : جمعه 1 مهر 1401 ساعت: 16:19

مشخصات عطر بامبشل:
با توجه به اینکه برند ویکتوریا سکرت از ابتدا در زمینه تولید لباس های راحتی زنانه فعالیت داشت، به همین دلیل عطر و ادکلن های معرفی شده توسط آن نیز برای خانم ها بسیار جذاب است. از مهم ترین ویژگی های عطرهای بامبشل می توان به تمرکز بر ویژگی های زنانه اشاره نمود. به طوریکه تمام آنها با روحیات خانم ها تناسب داشته و ظرافت را در بطری های کریستالی آن نیز می توان مشاهده کرد. رنگ این بطری ها اغلب بسیار ملیح و جذاب بوده و روی میز آرایش زنانه جلوه گری خاصی دارند.عطر ادکلن ویکتوریا سکرت –Victoria Secret، که توسط Adriana Medina و همکارانش در سال ۲۰۱۰ خلق شد، با رایحه ای خنک و شیرین که آن را بیشتر از میوه پشن، گل صد تومانی و گریپ فوروت موجود در ترکیباتش حاصل می کند، برای مصرف در روزهای گرم و بلند تابستانی انتخاب عالی می باشد. این محصول مخصوص بانوانی است که با رفتار خود توجه همگان را به خود جلب کرده و منحصر به فرد و جذاب می باشند. محصولی شیک و جذاب که در سال ۲۰۱۰ میلادی عرضه شده است. این عطر توسط برندی مطرح به نام ویکتوریا سیکرت به بازار عرضه شد و رایحه آن خنک می باشد . عطار آن مارک کنیتکوسکی، آدریانا مدیانا می باشد و در دسته عطر های گلی میوه ای قرار می گیرد. از اسانس های بکار برده شده در این عطر می توان به پرتقال ، گریپ فروت ، توت فرنگی ، آناناس ، میوه گل ساعت، یاس، گل برف، گل صدتومانی، ارکیده، دانه‌های قرمز، مشک، خزه درخت بلوط ، روایح چوبی اشاره کرد.
عطر بامبشل ویکتوریاسکرت:
عطر بامبشل ویکتوریا سکرت Victoria Secret Bombshell یکی از بهترین عطرهای زنانه می باشد که متعلق به برند ویکتوریا بوده و در سال 2010 معرفی شد. این عطر جذابیت خاصی را در خانم ها بوجود می آورد و با رایحه خنک و شیرین یکی از بهترین گزینه ها برای مجالس رسمی و حتی رمانتیک و دوستانه به شمار می رود. عطر بامب شل در گروه بویایی گل میوه ای قرار گرفته و توسط عطرسازان معروف به نام های مارک کنیتکوسکی و آدریانا مدیانا ارائه شد. این عطر ماندگاری متوسط دارد و به دلیل رایحه خنک در روزهای گرم تابستان حس فوق العاده ای را در شما بوجود خواهد آورد.

در اسانس اولیه این عطر رایحه های متعددی همچون توت فرنگی، آناناس، نارنگی، گریپ فروت و میوه پشن به کار رفته است. در اسانس میانی آن توت فرنگی، سوسن، گل صد تومانی، ارکیده و گل یاس و برای اسانس پایه گلسنگ و مشک و چوب صندل استفاده شده است.

atravastore...
ما را در سایت atravastore دنبال می کنید

برچسب : عطر بامبشل " قیمت عطر بامبشل " انواع عطر بامبشل, نویسنده : zamani atrava بازدید : 73 تاريخ : جمعه 1 مهر 1401 ساعت: 16:15

عطر لانکوم:
عطر لانکوم از جمله نام های بسیار معروف و شناخته شده فرانسوی می باشد که در حوزه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی نیز فعالیت دارد. اغلب ادکلن های ارائه شده توسط این برند زنانه بوده و به همین دلیل بسیاری از چهره های تبلیغاتی آن بازیگران زن هالیودی هستند. البته نمونه هایی همچون ادکلن لانکوم هیپنوز هوم نیز برای آقایان ارائه شده است که به شدت مورد توجه قرار گرفت. تاریخچه برند، بهترین و پرطرفدارترین عطرهای زنانه و مردانه آن، قیمت و نحوه خرید ادکلن های اصل و اورجینال لانکوم را در ادامه بررسی خواهیم کرد.

تاریخچه برند ادکلن لانکوم
آرماند پتیتجین Armand Petitjean برای اولین بار در سال 1935 با الهام از قلعه بسیار قدیمی Le Château de Lancosme برند خود به نام لانکوم را معرفی کرد. این برند برای شروع فعالیت ابتدا به تولید عطر و ادکلن پرداخت و به مرور پس از کسب شهرت بالا، کرم و لوازم آرایشی و بهداشتی را ارائه داد. در سال 1935 لانکوم برای شروع فعالیت 5 عطر بسیار محبوب را معرفی کرد و به شدت مورد توجه قرار گرفت.

علیرغم اینکه برند لانکوم از ابتدای شروع کار خود توانست به محبوبیت مطلوبی دست پیدا کرد، در سال ۱۹۶۴ توسط لورآل خریداری شد و نقطه عطفی برای به اوج رسیدن آن شد. به طوریکه بسیاری از بازیگران زن هالیودی و چهره های شناخته شده دنیای مد در کمپین های تبلیغاتی لانکوم حضور پیدا کردند. از مهم ترین چهره های معروف که تبلیغات زیادی را برای لوازم آرایشی و بهداشتی و عطرهای لانکوم انجام داد، ایزابلا روسلینی بود که ۱۴ سال با این برند همکاری داشت.

 

atravastore...
ما را در سایت atravastore دنبال می کنید

برچسب : عطر لانکوم " انواع عطر لانکوم" قیمت عطر لانکوم", نویسنده : zamani atrava بازدید : 74 تاريخ : جمعه 1 مهر 1401 ساعت: 16:10

عطر زنانه تیری موگلر آلین – Thierry Mugler Alien یک عطر با طبع گرم و رایحه گلی است. این رایحه استثنائی و شگفت انگیز که طرفداران بسیار زیادی در این چند سال به دست آورد، بدون شک می توان یکی از بهترین ادکلن‌های زنانه‌ای دانست که ماندگاری و پخش بوی بالای آن هر انسانی را مجذوب خود می کند. این محصول تیری موگلر در سال 2005 و توسط Dominique Ropion و Laurent Bruyere ساخته شد. رایحه این عطر، متمایل به سمت گلهای سفید است. بوی گل، حس زیبای شادی و آرامش را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

عطر ادکلن تیری موگلر الین-Thierry Mugler Alien، با رایحه ای شگفت انگیز ، اکسیری جادویی ، میزان پراکنندگی عالی و ماندگاری بسیار بالایی که دارد بهترین انتخاب برای مصرف در شب های سرد زمستانی و یا میهمانی های مهم و رسمی می باشد. این عطر با بطری بنفش پر رنگ و رایحه ای بسیار خاص متفاوت مصرف کننده ی خود را به بانویی جادویی و افسون گر تبدیل می کند. رایحه‌ی گل یاس و ترکیب هنرمندانه و فوق العاده‌ی آن با نت های چوبی و کهربا عالی و باورنکردنی بوده به طوری که هر انسانی را جذب خود می کند . رایحه اکثر این عطرها با بوی گل‌ شروع شده، شما را از میان جنگل‌ها عبور داده و به بوی گرم و محکم کهربا می‌رساند. رایحه این عطر، در مجموع متمایل به سمت گل‌های سفید است. بوی گل، حس زیبای شادی و آرامش را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

 

ادکلن الین موگلر از نام های شناخته شده در میان عطرهای زنانه و مردانه می باشد که متعلق به برند تیری موگلر فرانسوی است. این ادکلن در رایحه های مختلف با بوی گرم و سرد تولید شده و در روزهای سرد و گرم زمستان و تابستان می تواند حضور شما را در خاطره ها به یادماندنی و  ماندگار کند. با توجه به رایحه و نت بویایی، عطر الین در انواع مختلف قرمز، بنفش، طلایی، صورتی ارائه شده که برای زنان و مردان در گروه های سنی مختلف ایده آل می باشد.

 

 

atravastore...
ما را در سایت atravastore دنبال می کنید

برچسب : ادکلن الین , نویسنده : zamani atrava بازدید : 71 تاريخ : جمعه 1 مهر 1401 ساعت: 16:06

ادکلن کازاموراتی:
ادکلن کازاموراتی یکی از بهترین مجموعه های معرفی شده توسط برند زرجف می باشد که متعلق به کشور ایتالیا بوده و به خوبی توانسته است حس و حال افسانه های پر از سحر و جادوی قدیمی را در خود جای دهد. این مجموعه در سال ۲۰۰۹ معرفی شده است، شامل انواع عطرهای شناخته شده مردانه و زنانه بوده و نمونه های معروفی همچون کازاموراتی آبی، مفیستو، قرمز و فیرو را می توان در آن مشاهده کرد. فروشگاه آنلاین عطر آوا در ادامه هر آنچه که باید درباره تاریخچه ادکلن کازاموراتی، انواع عطرهای زنانه و مردانه آن به همراه رایحه به کار رفته در آنها بدانید را ارائه خواهد داد. 

تاریخچه ادکلن کازاموراتی:
سرجیو یکی از نام های شناخته شده در حوزه طراحی گرافیک و تبلیغات در ایتالیا بود که پس از فعالیت در این حوزه به مرور توانست به موفقیت های بزرگی دست پیدا کند. ذهن خلاق و نگاه هنرمندانه وی باعث شد تا بتواند با برندهای شناخته شده ای همچون فراری، رولز رویز و Bacardi همکاری داشته و عنوان مدیر خلاق این برندها را بدست آورد. به مرور زرجف در سال 2005 تصمیم گرفت برند خود را خلق کند و عطرهای منحصر به فرد را در شهر تورین ایتالیا تولید نماید.

پس از تولید مجموعه XJ17/17، دومین اثر ماندگار این برند در سال 2009 به نام کازاموراتی معرفی و در بازه زمانی بسیار کوتاه به شهرت دست پیدا کرد. Casamoratti 1888 مجموعه ای بی نظیر از عطرهای زنانه و مردانه بود که زرجوف برای خلق آنها از داستان های اساطیری ایتالیایی الهام گرفته است.

لازم به ذکر است که کازاموراتی یکی از برندهای بسیار قدیمی عطرسازی در ایتالیا می باشد که در سال ۱۸۸۸ فعالیت داشته است. به مرور این کارخانه عطرسازی توسط مالک آن تعطیل و نام و شهرت خود را از دست داد. با توجه به اسانس های بی نظیر به کار رفته در این عطرها و علاقه زیادی که مردم ایتالیا به آنها داشتند، زرجوف تصمیم گرفت به عنوان دومین مجموعه خود نام کازاموراتی را مجدد زنده کند. با کمی تغییر در ترکیب اصلی عطرها و ایجاد حس لوکس و قدرتمند بودن در آنها، در سال ۲۰۰۹ این مجموعه معرفی و مانند برند قدیمی اش در تمام دنیا شهرت پیدا کرد.

 

atravastore...
ما را در سایت atravastore دنبال می کنید

برچسب : ادکلن کازاموراتی " انواع ادکلن کازاموراتی " قیمت ادکلن کازاموراتی " رایحه ادکلن کازاموراتی, نویسنده : zamani atrava بازدید : 83 تاريخ : جمعه 1 مهر 1401 ساعت: 16:02